تجهیزات هوشمند ترافیکی (ITS)

تجهیزات هوشمند ترافیکی (ITS)

1400/05/10

2998

 

اجرا، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای دوربین‌های نظارت تصویری

دوربین‌های نظارت تصویری با اهداف نظارتی و امنیتی در مکان‌های گوناگون، مورد استفاده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف قرار می‌گیرند. در حال حاضر نگهداری و تعمیرات دوربین‌های نظارتی سطح شهر شهرداری اصفهان بر عهده ماست.

 

اجرا، نگهداری و تعمیرات تابلوهای متغیر خبری

تابلوهای پیام متغیر خبری (VMS)  از جمله تجهیزات کنترل ترافیک هستند که به منظور ارایه اطلاعات ترافیکی به رانندگان در سطح جاده‌ها، بزرگراه‌ها و مبادی پر تردد و حادثه‌خیز  مورد استفاده قرار می‌گیرند. اطلاعات نمایش داده شده بر روی تابلوهای پیام‌رسان متغیر به صورت پویا و از طریق مرکز کنترل ترافیک ارسال می‌شوند و کلیه پیغام‌های مربوط به کیفیت جاده، سنگینی ترافیک، توصیه‌های ایمنی و سایر موارد را می‌توان در زمان‌های مقتضی به تابلو ارسال نمود. به این ترتیب با استفاده از این نوع تابلوها می‌توان ضریب امنیت جاده و همچنین فرهنگ رانندگی را ارتقا بخشید.

 

اجرا، نگهداری و تعمیرات سنسورهای ترافیکی

سنسورهای ترافیکی در زیر سطح خیابان تعبیه می‌شوند تا با جمع‌آوری اطلاعات تردد خودروها و انتقال آن‌ها به سیستم، بر اساس میزان عبور و مرور در تقاطع، بهترین زمان‌بندی چراغ‌ها در تقاطع اعمال شود. در حال حاضر، اجرا، نگهداری و تعمیرات سنسورهای ترافیکی در سطح شهر اصفهان بر عهده ماست.

 

تأمین، اجرا و پشتیبانی سامانه‌های بلیت الکترونیک،‌ شارژ غیر نقدی و استندهای هوشمند

ابزارهای پرداخت الکترونیک به عنوان جایگزین‌های نوین پرداخت نقدی و فیزیکی در مراکز پرتردد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اهم فعالیت‌های ما در این حوزه عبارتند از:

تأمین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی تجهیزات پرداخت و بلیت الکترونیک (AFC) در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، پارکینگ‌های شهرداری اصفهان، مراکز فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان (شهر رؤیاها، باغ گل‌ها، ناژوان و ...)

نصب و راه‌اندازی کیوسک‌های شارژ غیر نقدی الکترونیک (Cashless) در ایستگاه‌های اتوبوس و اتوبوس تندرو (BRT) شهر اصفهان

طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی استندهای هوشمند کارت‌خوان ایستگاه‌های BRT

تأمین، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی سرورها و رادیوهای ارتباطی