آغاز عملیات امحا خط کشی معابر در سطح شهر اصفهان

آغاز عملیات امحا خط کشی معابر در سطح شهر اصفهان

آغاز عملیات امحا خط کشی معابر در سطح شهر اصفهان

1401/08/30 02:55 ب.ظ

764

پیرو قرارداد منعقده فیمابین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و شرکت مهندسی نیک اندیش با موضوع اجرای عملیات امحا خط کشی سطح خیابان‌های شهر اصفهان، فاز اجرایی آن از تاریخ 28 آبان ماه آغاز گردید.

حجم عملیات بالغ بر 10.000 متر طول است که با استفاده از به روز ترین نسل تجهیزات امحا انجام می‌گردد. در این تجهیز که امکان محو نمودن رنگ ترافیکی سرد و دوجرئی را دارد، پارک سازی به وسیله پاشش آب با فشار بالا (تکنولوژی واتر بلاست) انجام می‌گیرد. در این حالت - برخلاف سایر دستگاه‌ها که با ایجاد خراش اقدام به حذف رنگ می‌نمایند - کمترین آسیب به پوشش آسفالت وارد می‌شود.

از جمله مزایای این روش از امحا خط کشی های ترافیکی، سرعت عمل قابل توجه ان است. در این روش، امکان پاک سازی بیش از 450 متر طول در ساعت را دارد. این عملیات در 5 نوبت کاری، در خیابان های بهارستان شرقی (منطقه 8)، خیابان کاوه (مناطق 7 و 8) خیابان های آبشار دوم، سعادت آباد و زیر گذر شهید لاوی (منطقه 6) و پل شهید ستاری (منطقه 5) از ساعات 23 الی 5 بامداد انجام می‌پذیرد.

قابل توجه است، امحا خطوط خط کشی معابر دو کاربرد اصلی دارد. نخست در تغییرات و اصلاحات هندسی که باعث جابجایی آکس‌های مسیرهای عبوری می‌گردد. و دوم، برای افزایش ماندگاری خط کشی‌های جدید است. به عبارت دیگر، اما خطوط قدیمی موجب افزایش ماندگاری خط کشی جدید خواهد شد.

شرکت مهندسی نیک اندیش مفتخر است، برای اولین بار در سطح شهر اصفهان عملیات امحا خطوط ترافیکی را اجرایی نموده تا برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات خود بیافزاید.

مقالات مرتبط: واتر بلاست (محو خطوط ترافیکی با آب)

  
قبل بعد